Pavilon Sátor Piaci Árus Árusító Rendezvény Garázs Raktár Ipari Sátor

Pavilon Sátor 2x2 2x3 3x3 3x4,5 3x6 4x4 4x6 4x8 5x5 és hexa 6m Szinterezett Acél és Exclusiv Alumínium Sátor Pavilon!

FIGYELEM!

Jótállási kötelezettség kizárása:

Nem tartozik a jótállás körébe az az eset, ha a hiba oka a teljesítés után keletkezik, így különösen, amikor a hiba szakszerűtlen üzembe helyezésből túlterhelésből, erőszakos külső behatásból, sérülésből, beázásból, a készülék illetéktelen szakszerűtlen megbontásából, a használati-kezelési útmutatótól eltérő rendeltetésellenes használatból, vagy nem gyártási eredetű okból ered.

Nem érvényes a jótállás akkor, ha a kötelezően előírt karbantartási, beállítási munkákat a terméken nem végezték el.

Nem terjed ki a jótállás a kopó-fogyó alkatrészekre, és tartozékokra, a rendeltetésszerű használat természetes következményenkénti elhasználódás esetén. Ezekre az alkatrészekre és tartozékokra, csak a gyártáskor már meglévő hibák esetén érvényes a jótállás.

 

A garancia nem érvényes az időjárási körülmények, és a nem megfelelő szállítás, valamint a tárolás által bekövetkezett károkra, és a használatból eredő természetes kopásokra.

 

GARANCIAVESZTÉS:

Felhívjuk figyelmét, hogy  a sátor szakszerűtlen felállítása során, valamint a sátor nem hozzáértő, figyelmetlen használata esetén keletkezett sérülések (pl. ponyva kiszakadás, elemek törése) esete az nem garanciális jogkövetkezmény!

A "szavatosság" körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben, és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta.

Figyelem!

Ne akkor rakja a sátorra a ponyvát, amikor az már 100%-ban nyitott, és a keretek be vannak csattintva, mert a sarkoknál a ponyva a feszítés következtében szétszakad, a gumi tömítések leszkadnak, az éles felület pedig rongálja a ponyva mikrovászon szövetét! 

A Pavilont nagy viharban, viharos szélben, illetve hóesésében csukja össze!

Nem vállalunk garanciát, a helytelen összeszerelés következtében keletkezett ponyva sérülésekre, a ponyva szétvágására a kibontásnál, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra (törés­, lopás­, fagy­, vihar, felhőszakadás, jég), illetve a napi igénybevétel, elhasználódás során keletkezett természetes kopásokra!

Nem tudja érvényesíteni a garanciát, az alábbi események bekövetkezte esetén sem:

  1. A csomag éles eszközzel történő bontása esetén, pl. szikével elvágják a sátorponyva anyagát,
  2. A ponyva anyaga valamilyen idegen eszköz által sérül meg,
  3. Extrém időjárás, viharos szél rongálja meg a szerkezetet,
  4. A sátrat helytelenül állítják fel, vagy csukják össze, és ezáltal károsodik a szerkezet, vagy a ponyva.

Garanciális feltételek:

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, termékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!

A jótállási idő kezdete a termék Futártól történő átvételének pontosan, elektronuikus szállítási naplóban dokumentált időpontja!
     
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A vásárló felelőssége, amennyiben a terméket a Futártól történt átvételt követően azonnal nem ellenőrzi (sérülés esetén azt fényképekkel nem dokumentálja, és nem fogalmazza meg igényét), illetve nem jelzi, hogy a termék szállítása közben a csomagolás sérült!
   
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel,
-    A  nyugta vagy számla egy példánya,
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben van!),
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY (ha van).

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!  

A garanciális problémával cégünknek visszaküldött terméket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. a doboz éles tárgyal történő kibontásakor a sátorponyvát elvágjuk, a sátorponyva a sátor talpraállítása közben megsérült - kiszakadt... stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben a vásárló egyértelműsíti, hogy rendeltetésszerű használat, vagy használat megkezdése előtt, és annak következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk, ellenkező esetben igényét elutasítjuk. (Ekkor Ön Peren kívüli eljárás keretében érvényesítheti jogait!)

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor a forgalmazó is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. 

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy (amennyiben van) tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. 
     
Portósan küldött csomagokat nem vesz át a vállalkozásunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.   

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

FIGYELEM!

Ha bármilyen sérülést, (külsérelmi nyomokat) talál a csomagoláson, kérjük, a futár jelenlétében bontsa fel a csomagot, ilyetén módon az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát, készítsen fénykép dokumentációt, és őrízze meg a termék csomagolását is!

A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

(Ezen események elmaradása esetén nem áll módunkban elfogadni a reklamációt, miszerint "szállítási" sérülés történt, vagy azt a panaszt, hogy a terméket a gyártó már eleve "sérülten csomagolta"!)

Telefonos elérhetőségünk:

Mobil: +36 70 296 4404

 golden_way_ltd._-_sator_hasznalati_utasitas_20160419.jpg



Read more: http://bankbiztositas.hupont.hu/47/garancia-garanciavesztes#ixzz4b6KyzmYx

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 19
Tegnapi: 302
Heti: 516
Havi: 6 387
Össz.: 207 514
Oldal: GARANCIA - Garanciavesztés!
Pavilon Sátor Piaci Árus Árusító Rendezvény Garázs Raktár Ipari Sátor - © 2008 - 2019 - pavilon.hupont.hu