PAVILON SÁTOR PIACI SÁTOR RENDEZVÉNY ÁRUS FLEXIBILIS HARMONIKA SÁTOR!

ÁRUS PIACI SÁTOR, PAVILON, RENDEZVÉNY SÁTOR ÉRTÉKESÍTÉS - BÉRBEADÁS! VATTACUKOR ÁRUSÍTÁS - MEGRENDELÉS! VATTACUKOR ÉS POPCORN GÉPEK ÉRTÉKESÍTÉSE..USA DESIGN

GARANCIAVESZTÉS:

Felhívjuk figyelmét, hogy  a sátor szakszerűtlen felállítása során, valamint a sátor nem hozzáértő, figyelmetlen használata esetén keletkezett sérülések (pl. ponyva kiszakadás, elemek törése) esete az nem garanciális jogkövetkezmény!

A "szavatosság" körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben, és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta.

Figyelem!

Ne akkor rakja a sátorra a ponyvát, amikor az már 100%-ban nyitott, és a keretek be vannak csattintva, mert a sarkoknál a ponyva a feszítés következtében szétszakad, a gumi tömítések leszkadnak, az éles felület pedig rongálja a ponyva mikrovászon szövetét! 

A Pavilont nagy viharban, viharos szélben, illetve hóesésében csukja össze!

Nem vállalunk garanciát, a helytelen összeszerelés következtében keletkezett ponyva sérülésekre, a ponyva szétvágására a kibontásnál, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra (törés­, lopás­, fagy­, vihar, felhőszakadás, jég), illetve a napi igénybevétel, elhasználódás során keletkezett természetes kopásokra!

Nem tudja érvényesíteni a garanciát, az alábbi események bekövetkezte esetén sem:

  1. A csomag éles eszközzel történő bontása esetén, pl. szikével elvágják a sátorponyva anyagát,
  2. A ponyva anyaga valamilyen idegen eszköz által sérül meg,
  3. Extrém időjárás, viharos szél rongálja meg a szerkezetet,
  4. A sátrat helytelenül állítják fel, vagy csukják össze, és ezáltal károsodik a szerkezet, vagy a ponyva.

Garanciális feltételek:

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, termékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!

A jótállási idő kezdete a termék Futártól történő átvételének pontosan, elektronuikus szállítási naplóban dokumentált időpontja!
     
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A vásárló felelőssége, amennyiben a terméket a Futártól történt átvételt követően azonnal nem ellenőrzi (sérülés esetén azt fényképekkel nem dokumentálja, és nem fogalmazza meg igényét), illetve nem jelzi, hogy a termék szállítása közben a csomagolás sérült!
   
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel,
-    A  nyugta vagy számla egy példánya,
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben van!),
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY (ha van).

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!  

A garanciális problémával cégünknek visszaküldött terméket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. a doboz éles tárgyal történő kibontásakor a sátorponyvát elvágjuk, a sátorponyva a sátor talpraállítása közben megsérült - kiszakadt... stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben a vásárló egyértelműsíti, hogy rendeltetésszerű használat, vagy használat megkezdése előtt, és annak következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk, ellenkező esetben igényét elutasítjuk. (Ekkor Ön Peren kívüli eljárás keretében érvényesítheti jogait!)

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor a forgalmazó is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. 

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy (amennyiben van) tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. 
     
Portósan küldött csomagokat nem vesz át a vállalkozásunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.   

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

FIGYELEM!

Ha bármilyen sérülést, (külsérelmi nyomokat) talál a csomagoláson, kérjük, a futár jelenlétében bontsa fel a csomagot, ilyetén módon az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát, készítsen fénykép dokumentációt, és őrízze meg a termék csomagolását is!

A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.

(Ezen események elmaradása esetén nem áll módunkban elfogadni a reklamációt, miszerint "szállítási" sérülés történt, vagy azt a panaszt, hogy a terméket a gyártó már eleve "sérülten csomagolta"!)

Telefonos elérhetőségünk:

Mobil: +36 70 296 4404

 golden_way_ltd._-_sator_hasznalati_utasitas_20160419.jpg



Read more: http://bankbiztositas.hupont.hu/47/garancia-garanciavesztes#ixzz4b6KyzmYx

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 26
Tegnapi: 59
Heti: 307
Havi: 1 368
Össz.: 16 660
Oldal: GARANCIA - Garanciavesztés!
PAVILON SÁTOR PIACI SÁTOR RENDEZVÉNY ÁRUS FLEXIBILIS HARMONIKA SÁTOR! - © 2008 - 2017 - pavilon.hupont.hu