FIGYELEM!
Jótállási kötelezettség kizárása:
Nem tartozik a jótállás körébe az az eset, ha a hiba oka a teljesítés után keletkezik, így különösen, amikor a hiba szakszerűtlen üzembe helyezésből túlterhelésből, erőszakos külső behatásból, sérülésből, beázásból, a készülék illetéktelen szakszerűtlen megbontásából, a használati-kezelési útmutatótól eltérő rendeltetésellenes használatból, vagy nem gyártási eredetű okból ered.
Nem érvényes a jótállás akkor, ha a kötelezően előírt karbantartási, beállítási munkákat a terméken nem végezték el.
Nem terjed ki a jótállás a kopó-fogyó alkatrészekre, és tartozékokra, a rendeltetésszerű használat természetes következményenkénti elhasználódás esetén. Ezekre az alkatrészekre és tartozékokra, csak a gyártáskor már meglévő hibák esetén érvényes a jótállás.
A garancia nem érvényes az időjárási körülmények, és a nem megfelelő szállítás, valamint a tárolás által bekövetkezett károkra, és a használatból eredő természetes kopásokra.
GARANCIAVESZTÉS:
Felhívjuk figyelmét, hogy a sátor szakszerűtlen felállítása során, valamint a sátor nem hozzáértő, figyelmetlen használata esetén keletkezett sérülések (pl. ponyva kiszakadás, elemek törése) esete az nem garanciális jogkövetkezmény!
A "szavatosság" körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben, és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta.
Figyelem!
Ne akkor rakja a sátorra a ponyvát, amikor az már 100%-ban nyitott, és a keretek be vannak csattintva, mert a sarkoknál a ponyva a feszítés következtében szétszakad, a gumi tömítések leszkadnak, az éles felület pedig rongálja a ponyva mikrovászon szövetét!
A Pavilont nagy viharban, viharos szélben, illetve hóesésében csukja össze!
Nem vállalunk garanciát, a helytelen összeszerelés következtében keletkezett ponyva sérülésekre, a ponyva szétvágására a kibontásnál, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra (törés, lopás, fagy, vihar, felhőszakadás, jég), illetve a napi igénybevétel, elhasználódás során keletkezett természetes kopásokra!
Nem tudja érvényesíteni a garanciát, az alábbi események bekövetkezte esetén sem:
Garanciális feltételek:
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, termékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!
A jótállási idő kezdete a termék Futártól történő átvételének pontosan, elektronuikus szállítási naplóban dokumentált időpontja!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
A vásárló felelőssége, amennyiben a terméket a Futártól történt átvételt követően azonnal nem ellenőrzi (sérülés esetén azt fényképekkel nem dokumentálja, és nem fogalmazza meg igényét), illetve nem jelzi, hogy a termék szállítása közben a csomagolás sérült!
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel,
- A nyugta vagy számla egy példánya,
- A cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben van!),
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY (ha van).
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek visszaküldött terméket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. a doboz éles tárgyal történő kibontásakor a sátorponyvát elvágjuk, a sátorponyva a sátor talpraállítása közben megsérült - kiszakadt... stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben a vásárló egyértelműsíti, hogy rendeltetésszerű használat, vagy használat megkezdése előtt, és annak következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk, ellenkező esetben igényét elutasítjuk. (Ekkor Ön Peren kívüli eljárás keretében érvényesítheti jogait!)
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor a forgalmazó is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy (amennyiben van) tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át a vállalkozásunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
FIGYELEM!
Ha bármilyen sérülést, (külsérelmi nyomokat) talál a csomagoláson, kérjük, a futár jelenlétében bontsa fel a csomagot, ilyetén módon az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát, készítsen fénykép dokumentációt, és őrízze meg a termék csomagolását is!
A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
(Ezen események elmaradása esetén nem áll módunkban elfogadni a reklamációt, miszerint "szállítási" sérülés történt, vagy azt a panaszt, hogy a terméket a gyártó már eleve "sérülten csomagolta"!)
Telefonos elérhetőségünk:
Mobil: +36 70 296 4404
Read more: http://bankbiztositas.hupont.hu/47/garancia-garanciavesztes#ixzz4b6KyzmYx